host medicin

Så som jag hade kämpat igår att Douglas skulle äta/dricka och när han väl fick i sig lite mat blev jag jätte glad. Men när han låg och sov så hörde jag att han hade en riktig jobbig hosta. Så jag tänkte vara smart och ge han hostmedicin i sömnen. INGEN bra idé, han spydde upp allt. Så det var bara att städa upp, byta lakan osv.

Kevin ville sova i min säng, så jag la mig bredvid honom. Vi körde en lek om oss i familjen. Douglas är bra på rivas, osv. Vi sa saker som alla är bra på både sanna och lite ironi. Så på mig sa Kevin att jag var bra på att skälla, jaha. Sen så sa han även att jag är bra på att vara snäll. På Johan sa han att han vara bra på att spela TV:spel. Hahaha lite kul att höra. Så efter 10 minuter så var det jag som var trött och ville sova. Bra sömn medel.

Nu sitter barnen och tittar på bolli.


Idag så blir det lugnt. Skönt med skola igen i morgon.
Imorgon börjar den kortaste månaden, Februari på 28 dagar, skönt faktiskt. Jag börjar längta till våren.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0