Vispa vispa

Douglas har inte haft någon större energi idag, men det passa mig perfekt. Det har varit en riktig slappar dag, med mys i soffan. Även idag så har han ätit dåligt. Så jag gjorde pannkakor nu på kvällen och det fick han i sig. Han var duktig på att hjälpa till med:)

Just det, ägg ska det vara i


Och vispa lite ja


Sen så måste man smaka med;)


Smasken


Nu så verkar han vara pigg igen, för jag hör hur Kevin pustar och stönar i soffan, då Douglas håller på och stänger av Bolli hela tiden.
Nytt ord som Douglas har börjat med. - Bompa och pekar på TV:n. En Tv fantast till i familjen.
Snart är det natti natti för hans del, guds så skönt, strax där efter ska Kevin i säng. Vare sig han vill eller inte, vill ha lite egen tid. Är lite trött i huvudet känner jag.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0