6 Juni

Oppps skickade ett mms igår på min bränna, till blogen. Men det gick inte så jag försökte skicka två gånger till, nu såg jag att det var 3 inlägg som hade kommit in 5.30 i morse. Så det var inte meningen att vara tjatig;)
Douglas var la rolig nu på morgonen, han hade fått tag i min mobil och ringt Johan och sen lagt på. Johan ringde på hem telefonen men jag hann inte svara. Så när jag ringde upp honom så undrade jag varför han ringde, men då var han redan orolig, för han trodde att det hade hänt nåt. Såg även att Douglas har ringt min halvbror i skåne, som jag aldrig pratar med. Hoppas det inte hade gått fram signaler. Så jag tog bort det nr ifrån mobilen:/

Idag är det sveriges nationaldag. Utan att vara rasistisk så lägger jag upp denna låt. Att det ska vara så känsligt nu för tiden att spela denna låt och att gå till kyrkan på skolavslutningar, fattar jag inte.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0