Bonna bränna

Vilken härlig dag, var juh "på landet" med barnen och så fick jag mig en riktigt snögg bonna bränna. Brände axlarna lite:/ Men själva festivalen var la ingen 10 poängare, trodde att det skulle vara mer aktiviteter
Först när vi kom in så fick vi syn på alla hästar och Douglas var så facinerad, när vi väl kom där ifrån kom vi traktorerna. Ännu en sak som han är helt facinerad av.


Kevin var inte lika road, för han väntade på sin kompis och tyckte att det var lite långtråkigt. Men när han väl kom hade dem jätte kul, framför allt att sitta o titta på Tobbe trollkarl


När vi kom hem så kände jag att jag hade strekt någon muskel vid högra bröstet. Kunde inte göra någonting, djupt andetag kunde jag inte göra, för det högg till, kunde inte stecka ut över kroppen, för då högg det. Så det var lite jobbigt ett tag, Men nu så är det bättre.
Nu är det lördags pys med barnen, Johan jobbar till måndag. Då ni... drar vi till Stömstad och är där i 2 dagar, så jag hoppas innerligt att det är fint väder då.



Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0