brist på annat


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 10- vad står där?

En del av dessa förändringar styrs av arvet

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En stol, Som Kevin har byggt koja med


3. Vad var det senaste du såg på tv?

Hmmm, kommer inte ihåg. bolibompa igår tror jag

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 20.55


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Johan tryckande på PS kontrollen och kevins lek


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Njöt i strömstad, näää förresten gick ifrån bilen efter jag handla på willys


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Fejjan


8. Vad har du på dig?

Byxor o tröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Minns icke


10. När skrattade du senast?

Det var innan när kevin skratta åt nåt helt hysteriskt, det var så härligt skratt så jag drogs med;)


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

tavellistor med foton o ljuskoppor

 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Njeee

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Sisådär

14. Vilken var den senaste film du såg?

Monster till svärmor

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

mycket... Kläder, möbler, hus utomland, shit nu kom jag inte på mer. men det finns många hål...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Fobi för maginfluensa... men det vet juh alla kanske


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? svält


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0