En speciell dag

Då är Kevins första skolavslutning avklarad. Han var så pirrig och så lycklig, extra mycket spring i benen. Så härligt att se alla barnen glada och fin klädda.
Barnen tågade klass vis ifrån skolan till fornbyn.
Tänk va skönt det var när man var liten, inga stora bekymmer, ett långt och härligt sommar lov. Som tur är har inte barnen så många dagar på dagis/fritids i sommar.
Efter avslutningen gick vi och fika på stan med Philip och hans mamma. Riktigt mysigt, sen följde Kevin med han hem och jag gick o jobba ett par timmar.
Efteråt gick jag o hämta Kevin och satt och tjata med Philips mamma.





Nu är det att packa, för imorgon bär det av till Skåneland. först hälsa på pappa och fira en student. Sen på kvällen åker vi vidare till Kristianstad, jippie va jag längtar.
Doggeman ska vara kvar i Skara hos farmor o farfar, för han har nog bäst här hemma. Han är ett riktigt mönster barn som trivs bättre med sina rutiner och när man åker bort är det svårt att följa sina rutiner.


Och Kevin längtar naturligtvis efter Saga, massooor

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0