Fredagen

När vi väl kom iväg (efter mycket tjat ifrån Johan att jag var såå seg). Körde jag första biten och det var första gången jag körde igenom Göteborg, ett litet vuxen poäng till mig:)
Vi var framme hos pappa klockan 1, då var det dax att göra sig iordning.
Kl 4 i Landskrona vänta många förväntansfulla studenter vid rådhuset.


När väl "S" hitta oss, var det kramkalas.



Sedan tillbaka och äta den godaste thai maten man kan tänka sig. Så gott, så att jag åt ännu mer även fast jag var mätt.


När maten hade sjunkit någerlunda, så styrde vi bilen till Kristianstad. Ååå det var så kul att träffa dem igen, Kevin hade sagt hela bilfärden att han skulle ge Saga en bamse kram, men när vi väl kom dit var båda lite blyga.

Men det släppte fort, då lekte dem som om det inte var mer än en vecka sen de sågs.
Kvällen var lugn, men sen. Det fanns mycket att prata om... sen så var det ett par glas med rött och:)
Fasr ändå så sa vi att det var en dag i morrn med, men det var som vi var tvugna att ta igen den tid vi har missat.


Barnen somna helt utmattade kl 12




Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0