Grillkväll

Igår var det jobb/brevidgång ifrån kl 7-16. När jag kom hem var det full fart att göra iordning lite för kl 19 fick vi grill gäster. Björn, Ali o Per, Ali hade med sig sin lilla dotter som är ett halvår yngre än Douglas. Så Douglas tyckte det var jätte festligt. Kevin busade med dem större grabbarna. Det blev rätt så sent för barnen. Douglas somna inte förrens kl 22 och det resulterade i att han sov ända till 8.45 i morse *me like*. Men jag vaknade innan honom och kunde dricka kaffe i lugn o ro.









Idag ska jag o barnen till Axevalla travbana för där är det På Landet festival. Vi ska möta upp Kevins kompis där. Tobbe trollkar o Markolio är där idag, så det längtar Kevin efter:)

Hepp nu är det livat här hemma, så jag får underhålla den lille lite

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0