hjälmen på

Maten blev perfekt:)
Kanske inte så nyttig, mä för fan. Gött ska man völ ha det ibland. Jag lät köttet sjuda i grädde en timma.

Douglas älskar att cykla, så han går gärna med hjälm hela tiden;)




Och sen så har den roliga veckan börjat, sjukt trött, skit ont i magen. Inte konstigt att man har varit baggig dem sista dagarna. HATAR´T.
Det är inte lätt att vara tjej, ägglossning, mens, pms, gravid, förlossning, behöva lyssna på fotboll som går på TV:n nu.
Men haha, när jag var liten tyckte jag att det var jätte bra att jag inte var kille. För då slapp man göra lumpen. Jag skulle bara veta då hur det skulle bli senare i livet, med kärleks hantag o celluliter;)

Ska nog dra täcket över huvudet nu.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0