Hoho jag vill ha skjus

Vaknade strax innan 9, jag som trodde att jag skulle vakna tidigare. Men jag har inte sovit så bra, jag har drömt massa konstigt, men utan någon handling. Så jag vakna titt som tätt.
Johan jobbar extra så han slutar inte för ens imorgon, så nu är jag i full fart o raggar skjus. Så jag kan hämta bilen som är på johans jobb, så jag kan hämta lille-man.
Vilket kanon väder det är. Johan fråga innan om vi inte kunde åka til Falkenberg i morgon och stanna tills fredag kväll, det skulle vara riktigt gött. Men jag går juh bredvid torsdag o fredag med. Skit!

Näää ingen svara juh, när jag ringer runt och raggar skjus. Hanna kan men inte förrens senare....

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0