inget på tv:n

Fotboll/bröllop...
Finns det inget annat i media?
Varje dag så står det på löpsedlarna om Viktorias o Daniels bröllop. Sätter man på Tv:n så är det bröllops studion, som pratar om vilken väg de skall ta efter vigseln, hur långt det kommer att ta. Är det rätt eller fel att kungen ska föra Viktoria till altaret? När man har lessnat på det snacket, så sappar man vidare. Vad kommer då? Jo fotboll.
När Sverige har varit med o spelat, t.ex i hockeyn. Då sänds det på sådana kanaler man inte har, nu när Sverige inte är med så är det Svt som gäller.
Visst är det fint att dem ska gifta sig och jag förstår att det är en stor händelse i sverige. But it´s to much...


Stort grattis då!!! Passar på att gratulera här på min stora blogg;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med, bara skit på tv! jag flyr o går ut o går när Micke sätter på fotbollen :)

2010-06-15 @ 21:57:58
URL: http://mammanmias.wordpress.com

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0