Lördagen

Grabbarna åkte i väg o fiska på morgonen, vi var hemma med barnen.
Sen var det ut på stan o kika i affärer, hitta mig en BH utan axelband med trosa på BikBok. Riktigt skön faktiskt, hittade även där 2 linnen för 99. Det sjuka med mig är att jag blir så snål, när jag ska bara handla kläder för mig. Så det blev bara det totalt 198 kr, kunde shoppas för 800 kr till som bara var till för mig, men icke...
Avslutade stan med hamburgare på Olearys och grabbarna kunde samtidigt följa fotbollen.
Kvällen var det lite hemma fest;) med jordgubbsdrink för mig o Hanna.


Barnen passa på att busa med Martin...





Smuttar på ett glas Ros'eee


"Kaptenen"

Är det hemma fest så är det, då får man allt ta och bjuda på en dans show Hahaha
(vi är grymma darling)



Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0