Pussel kungen

Det blev tidigt igår, men det var tur det. För Doggeman vakna kl 12 i natt, han hade svårt att somna o i sin säng. Så han fick lägga sig i våran säng. Jag har lite svårt, när det är en till i våran 160 säng. Visst så var det mysigt i början, när han skulle klappa mig. Men sen så när jag höll på att somna, ville jag ha min plats och ligga som jag brukar. Inte trycka mig intill kanten så det känns att jag ska ramla ner. Så kl 2 bar jag över han igen.

Idag ska jag vara med på ett samverkans möte på mitt sommarjobb, mellan 9-1.

När vi var i Strömstad förra veckan köpte jag ett 16 bits pussel till Douglas, han verkligen älskade det. Men för mig var det mindre kul, för han ville göra det hela tiden. Men han fixade det inte själv, så man fick hjälpa till. Så när han skulle till farmor o farfar i helgen, så skickade jag med det. Bara för att jag vet att dem är lite mer tålmodiga och kan sitta med det 24/7.
Så det är bevisat nu, att han har tränat på det. För han kan göra det i stort sett själv nu.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0