Pust o stön

Vilka två underbara dagar jag har haft, har verkligen njutit av att vara ledig och fått vara med barnen. Sen har det juh varit helt underbart väder, så lite färg har jag allt fått. Men jag undrar varför inte benen blir lika snabbt bruna som armarna t.ex?
Kajsa o Hampus kom o joina oss i solen *Mys*.

Douglas äter frukost, solen tränger sig igenom dem vid öppna parsijennerna


Iaf, så var det massa snack o solande när Kajsa var här. Barnen lekte, eller Douglas o Hampus iaf. Kevin var nog lite besviken att inte Tuva var med, men i morgon så ska dem lika:)

Imorgon är det lång dag igen, på samma ställe som i Måndags. Hoppas jag inte är lika trött i skallen som jag var då.

Det värsta med när det är så härligt väder är att man blir förslappad. Orkar inte dra fram damsugaren nu, men det skulle egentligen behövas, för mina golv ser ut som gräsmattor.

C U Later

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0