Söndagen

Vi hade lovat barnen att få gå till Andys lekland, om det hade skött sig och det hade dem verkligen gjort. Det ligger bara ett par meter ifrån deras. Så vi var där ifrån 11-14, tillslut tröttna vi vuxna.







Som tur är finns det tidningar som man kan roa sig lite med, men leklandet lockar även fram barna sinnet i dem vuxna

Ha ha, se som Johan flyger.


Törstig o hungrig blir man allt, fast det var svårt att sitta i ro när det fanns så mycket sköj att göra


Visst så hade barnen kul på leklandet, men ändå så tror jag att de tyckte det var roligare att gå till Willys själv o handla. för på söndag morgon fick de gå själva och köpa vilken yougurt de ville, efter leklandet så ville de gå och köpa glass, men de skulle prompt gå själva och sen så när kvällen närma sig så hade de samlat ihop pengar för det ville gå och köpa mys. Så det blev chips o choklad. Tur att vi inte bor så nära någon affär som de gör, för det skulle bli dyrt i slutändan.
När jag fråga kevin nu på hemfärden vad som var roligast i helgen så svara han, Handla på Willys.
Visst så har han gått in själv på willys här hemma, jag har suttit kvar i bilen och han har fått stränga order. GRÖNT SMÖR; SOM DET STÅR B-R-E-G-O-T-T På. Men nu fick de köpa vad de ville.

En lugn kväll med 2 skit filmer, haha.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0