Söndags kväll

Idag har det varit fullt upp, var hos mamma i förmiddags. Kevin fick hjälpa till i trädgården och tjäna en slant;)
Jag myste bara, skönt att komma till mamma lite ibland. Sen hem och hämta Kevins kompis, som skulle vara hos oss o leka idag. städat, så det är fint innan vi åker i morgon.
Men imorgon börjar det dåliga vädret visar prognosen, rätt så trist. När vi äntligen ska åka i väg på nåt, så ska det vara dåligt.
Nästa helg var det egentligen tänkt att vi skulle åka till falkenberg och träffa Hanna med familj där. Men som prognosen visar nu ska det regna där till helgen. Så vi åker till Kristianstad ist och ser hur dem har det där.
Saknar dem massor.

Douglas har plockat bort några tagenter på datorn och jag kan inte laga det, för små delar lyckades han oxå få väck. Så är det när man vänder ryggen till, jag får la skylla mig själv:/

Go kväll!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0