Mysdag

Vilken underbar sommar dag ooo guds så härligt att kunna säga sommar. För det är det nu!!!

Therese skjusa mig, så jag kunde hämta bilen. Stressa iväg till mamma och hämta lille-skrutt, hem innan Kevin sluta.
Byggde ihop en gammal o hederlig pool, men fick bryt på den några gånger, när min hjärna inte kunde koppla ihop hur den skulle sitta fast. Men till slut blev det bra och barnen blev nöjda att dem äntligen kunde bada. Men besvikna blev dem att det var så kallt i vattnet.




Sen begav vi oss till stan och delade på en pizza på uteserveringen på Rocco. Det var riktigt mysigt.
Sen till Ugglan så Kevin kunde köpa sitt efterlängtade Lego, som han har spartat så flitit efter och t.o.m avstått från godis bara för att spara.
Douglas fick ett barn pussel med traktor och bonna djur.
Sen tillbaka till altan,  Douglas lekte med sitt pussel och kevin låste in sig i sitt rum och bygger ihop lego cityt. Undra hur lång tid det tar?




Hepp, nu har douglas kommit och han vill lyssna på youtube
Hörs sen

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0