kosta boda vs ÖB

Idag vakna Douglas 7.20, riktigt gött. Men han hade svårt att somna igår, så han fick sitta uppe med mig o Kevin i soffan och gosa lite. Han somna vid 9.


Idag åker vi till strömstad, svärfar fyller år idag. Så vi ska åka dit o överaska honom. Han tror juh inte att vi kommer;) Så vi kommer hem igen på onsdag. Det ska vara regn där, hur kul är det?

På fredag åker vi till Landskrona på en student. jag var på ÖB igår. Hittade ett par snygga glas som jag då tyckte påminde om Kosta bodas glas. För bara 20/30 kr st, sicket kanon pris tyckte jag och perfekt student present. Men när jag kom hem o sökte på nätet, så var dem inte jätte lika.

ÖB:s glas


kosta bodas.

Är det en bra student present ändå????

När jag är i strömstad så kommer jag blogga ifrån mobilen, så ni får ursäkta att inläggen kanske blir korta o tråkiga:/

Nu ska jag börja packa.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0