........

Grytan blev jätte god:) Köttet blev riktigt smarrigt, så man behövde knappt bita i det, för det smula sönder sig i munnen.

Jag var juh i Lidköping på sockerbruket, med skolan. Det var andra skolor där med, jag blev faktiskt lite intresserad att läsa något mer sen när jag är färdig med min utbildning. För att komplettera. Det finns sjukt mycket kurser, inom beteende vetenskap bl.a.

My och Alexandra.

Helst så skulle jag vilja lägga mig i soffan och titta på något bra. Men Johan tittar på Hockey och när det är paus spelar han PES. Känner inte riktigt att titta på det. Men i morgon är det min TV kväll, Desperata hemmafruar. Veckans höjd punkt.

Nä nu ska jag lägga mig bredvid Kevin, han har lite svårt att somna.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0