Husägare

Det har inte varit så mycket skrivande det sista, har varit lite mycket.
Förra måndagen var det visning på ett radhus som vi var intresserade av, men vi missa den visningen.
På tisdagen gick jag in på nätet och skulle kolla när nästa visning skulle ske. Men det var ingen och budgivning var redan igång. Vi fick en visning den kvällen, på onsdagen var vi med o budade. På torsdagen var vi "vinnarna".
Så ödet var verkligen på vår sida, i söndags kväll hade vi fått hyresgäster till våran lägenhet.

Idag blev papprerna på skrivna och jag känner att jag kan dela med mig av våran stora nyhet. Husägare


Huset ligger bara några få meter ifrån Kevins skola och Douglas dagis, kan det bli bättre?

Ha det bäst, allesammans

Kommentarer
Postat av: Mia

Åååå vad kul!!!! Grattis!

2010-03-03 @ 20:49:14
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Postat av: lina

grattis va sköj för er=) KRAM KRAM

2010-03-04 @ 08:39:28
Postat av: Jenny

Stort grattis till husköpet!

2010-03-04 @ 16:27:06
Postat av: Syster Yster

Grattis igen syrran! Inte mycket jag ser på den där bilden, men det ser bra ut. :-D

2010-03-05 @ 14:48:57
Postat av: Anonym

grattis grattis!! roligt värre =)

//pernilla

2010-03-05 @ 16:40:38

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0