ingen dusch

God morgon.
Jag har haft en prins bredvid mig i natt som tycker om att prata och skratta i somnen. Väldigt charmigt tycker jag, men jag kommer inte ihåg nu vad han sa.
Vad konstigt det känns när inte Douglas är hemma, igår kväll plocka jag fram flaska och välling som jag alltid brukar göra. För att vara förberedd inför när han vaknar så tidigt. Men nää, det var inge Douglas i spjälsängen.

Snart i väg till skolan, migrationsverket kommer och föreläser. Ska bli intressant att lyssna på.

Fan och, jag hade tänkt att duscha. Men när jag skulle sätta på kaffe så märker jag att det inte är något tryck i vattnet. Undra vad det är för fel?

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0