Kvällen igår

Vilken rolig kväll, vi förfesta hos Märtha. Så mycket som jag skratta var länge sen jag gjorde. Sen åkte vi in till stan och in till Husaren. Där vi dansa oss svettiga hela dunten. Riktigt bra musik, allt ifrån gamla godingar till ny musik.
Jag bestämde mig för att åka hem men 01.15 bussen och då köpa en baguette innan jag skulle kliva på på sandtorget. Jag väntade o väntade, tillslut ringde My och sa att jag hade missat bussen. För dem hade gått på vid buss station. Då har buss jäkeln slutat att åka igenom sandtorget. Så det var bara att se glad ut och bege sig till station och vänta till 2.15. Skit. Men men hem kom jag tillslut och fick lägga mig min underbara säng.

Snart kommer Johan hem, då ska han åka och hämta kidsen. Åååå va jag saknar dem.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0