Lss

Idag har vi LSS från 8.30-12.20, förra veckan när vi hade det hade vi en föreläsare som var blind. Det var facinerande, hon blev blind när hon var 24 så hon har inte sett sina barn. Vad jobbigt det måste va. Men hon har sett sin man, så hon skojja om att det var därför hon blev blind. Hahaha. Vi fick testa på att vara blinda för en stund, glasögon på så att vi inte såg nåt och en käpp. Sen skulle vi prova att gå, det var skit kul. Men det är svårt att sätta sig in i hur det är att vara blind bara så, det var bara att ta av sig glasögonen om man blev osäker.

Ikväll är det klassfest hos en
klass kompis i Skövde, det ska bli kul. Barnen ska vara hos mamma, dem ska vara där från morgonen. För Kevin har blivit sjuk, hostig. Och Johan ska jobba och jag har inte möjlighet att vara hemma. Så det är tur att mamma finns.

Douglas vakna redan klockan 5, tjohoo för morgonpigga barn. Så det blir en långdag, tur att jag kan ta en power nap efter skolan.

Nu har vi fått besked att dem kan ta våran lägenhet den 23 April, så vi ska försöka att få tillgång till huset den 7 april eller nåt. Längtar sjukt mycket

Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul med huset! jätte-grattis till er!

Du vet vem jag ä,r vi träffade på hus visningen på Fagerströmsgatan 6:)hoppas du kommer i håg! så vi blev också husägare:) man längtar så man blir tokig!

ha,en jätte-skön helg!

2010-03-26 @ 09:08:37

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0