Närvarande

Bara för att det har skett 2 mornar i rad så ska man inte tro att det är någon vana... Det är Douglas jag pratar om. Klockan 5 vakna han, pigg som en mört. Johan gick upp då med han, men jag gick upp nu och avlöste honom. Han skulle ut o gå.
Jag ska lämna honom hos mamma, jag vill inte få kräken hit. För det första så hatar jag det och för det andra så får inte jag vara borta mer ifrån skolan. Bara för att man inte får betyg utan omdömen, så går dem på närvarande. Man får max vara borta 100 timmar på ett läsår och jag har varit borta 76. En vecka gick bort den första veckan då när vi skulle till Mattila, sen försvann en vecka när vi var i Turkan. Sen har Douglas varit sjuk mycket och jag med, Så nu vill jag verkligen inte bli sjuk mer.

Det blir en lång dag idag, 8.30-16.00. Så jag kommer vara bra trött ikväll och Johan jobbar.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0