peppar peppar

Inatt sov jag bredvid en kamin, Johan har juh feber och det kändes. Även fast jag inte låg nära honom så kände jag hur varm han var, jag satte min hand på hans panna i natt och han var dynge sur utav svett.
Peppar peppar, än så länge har Douglas klarat sig, hans imun har kanske blivit starkare utav alla gånger han har varit sjuk.
Idag ska jag till skolan, det kommer en och föreläser om alkohol bland ungdomar. Så det blir en kort och förhoppningsvis intressant dag.
Douglas somna inte förrens 9 igår, han har börjat strula lite när han går och lägger sig, vet inte varför. Han som alltid har varit duktig vid säng gåendet. Han ville lägga sig i soffan igår, men där låg juh Johan så han var jätte sur att han inte fick ligga där.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0