Sockerbruket

Sov morgon idag med, Douglas vakna strax innan 7. Han satt i sängen och ropa -Mamma, sen så sjöng han Lilla snigel, akta dig. Kan man vakna på ett bättre sätt? Men det sjuka är att jag känner mig tröttare nu, än när jag går upp 5.30.

Idag är det ingen vanlig dag i skolan, jag och 3 andra ska åka till Sockerbruket i Lidköping i em och stå i en monter och presentera våran utbildning. Ska bli riktigt sköj, vi missar inget i skolan heller. För det är frilufsdag idag och det verkar inte bli så mycket med det. För det var bl.a längdskidåkning och pimpling och det lär juh bli svårt att göra, snön är juh på väg bort och isen är väl inte pålitlig.

Hepp nu ska jag skynda på lite, så Kevin kommer iväg till skolan.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0