Sorry

Det var ett bra tag sen jag satt här o skrev, men nu känner jag verkligen att jag sakna bloggandet. Är det som en drog?
Det har inte hänt så mycket sen sist, förutom att tankarna är på flytten som ska ske snart, har vi tur så redan 1 april. Så jag möblerar huset i tankarna och det blir så fint, vilka tapeter vi ska ha och även färg. Nya möbler vill jag oxå ha. Sen så är det även en praktisk sak som behövs innan hösten, luft vattens pump eller något liknande (eller vad det heter).
Idag så ska jag åka och titta på Kevin när han tränar innebandy, han börja för 3 veckor sen. Han är hos sin pappa, men jag vill åka och titta iaf, för det är sista gången.

Annars så väntar jag på att Douglas ska bli magsjuk, för när jag hämta han igår, så hade det varit någon som hade spytt, så jag inhandla vitpeppar korn. Säkerligen en myt, men tror jag riktigt starkt på det, så funkar det nog;)
Som ni säkert vet har jag en "sjuklig" fobi för det. Men jag tror att jag tycker det är värst att vakna till det, för som i natt har jag  inte sovit många timmar, för varje nytt andetag lilleman tog, så lyssna jag. Sen så gnällde han även en stund, men innan jag insåg att han antagligen var hungrig så hade jag målat fan på väggen. Men han var väl hungrig, för han hade inte ätit så bra kvällsmat.

Men jag tror att om Douglas blir sjuk så kommer det ikväll eller senast i morgon förmiddag, hatar att vänta, det är som att vänta på jultomten, fast obehaglig väntan.

Nu ska jag bli bättre på att uppdatera, det ska väl inte ta 2 veckor till nästa gång;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Undrade just vart du hade tagit vägen ;)

Välkommen tillbaka till drogen haha

2010-03-20 @ 16:10:27
URL: http://mammanmias.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0