Seg

Det är inte bara jag som är seg idag, Douglas vila middag i 3 timmar. Jag blir aldrig bakis med huvudvärk och illa mående. Men så jäkla seg blir jag.


Jag o Kevin åkte till Ugglan för jag lova han att köpa lego, men det är inte billigt direkt och han vill juh självklart ha det som är dyrast. Men men vad gör man när man ser sin lille kille alldeles tårögd? Jo man köper det för 549 kronor och får han att lova en att städa sitt rum och lyssna på mig.

Men han är faktiskt väldigt duktig på att bygga ihop det. Han klarar av det som är för större barn, så jag tycker att det är en bra kreativ leksak.
Visst så är det mycket små plock och inte roligt när Douglas får tag i det.


Johan är hos Martin och kollar hockey och dem ska dricka öl ikväll. Så Hanna kommer hit sen. Så det blir en lugn afton.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0