Vår ute

Jag var hemma idag, sen kom Johan hem och var sjuk (hosta o feber). Så den enda pigga här idag är Douglas.
Som tur var kom farfar förbi och gick ner till änderna med Douglas, men när farfar kom tillbaka, ville INTE Dogge komma in. Så jag palta på mig och gick ut med han och sparka boll. Vilket underbart väder!
Sen in och vila, jag sov i 2 timmar ungefär. Välbehövt måste jag säga.


Nu står han i hallen och kämpar med att ta på sig skorna. Han vill tydligen ut igen, så det får väl bli så.



Måste juh bara säga att denna dator har ballat ur, när den "tänker" måste man röra musen annars tänker den inte klart.

Och förhoppningsvis så får jag reda på i morgon om jag har sommar jobb:)

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0