Allt som vanligt

Sitter här nu och allt är som vanligt. Morgon kaffe och datorn vid köksbordet (som numera är i vardagsrummet). Douglas tittar på bompa och braskaminen är i gång. Härlig start på dagen.




Idag är det redovisningar i skolan, så det är mycket att lyssna på idag. Men tur är det att det är många intressanta ämnen.

Jag gick in på katrin zytomierskas blogg igår, jag följde hennes lite till och från förut, men nu när jag inte har haft internet på 1 månad så trodde jag att hennes bebis Ringo har ploppat ut. Men icke... gud stackare vad frustrerande det måste vara för henne. Jag vet inte när hon är beräknad, men det känns som hon har varit gravid i 2 år.

Nu ska jag läsa vidare på mina favvo bloggar, sen göra mig i ordning.

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi jag tror hon skulle haft den 13:de, hon är bra stor nu iaf.. Jag brukar titta in hos henne titt som tätt och tycker också synd om´na

2010-05-18 @ 17:36:24
URL: http://morsandra.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0