Borggårdsfest

Gud vilket piss väder, det regnar och jag tror jag hörde åskan innan.
På fontänen innan så blev det mycket information som jag redan visste, med det kuligaste var att testa hörlurar. Så man vet hur hörselskadade hör med hörsnäckor. Helt otroligt vad det fångade upp ljud runt omkring en. Så då förstår jag att många gamla tycker det är jobbigt på kalas, när det blir så mycket ljud.

Nu är det full fart på barnen, Kevin har Leo här o leker, så dem springer runt o jagar varandra och Douglas försöker springa efter:)

Snart så beger jag och barnen iväg på kalas, Johan kommer dit efter. Han är ledare på ishallen i helgen.

har precis bokat kevin på borggårdsfest som är i morgon. Läs här för mer info

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0