busunge

Douglas har varit jätte trött på kvällen, men när äntligen klockan blev så mycket så att det var tid att gå o lägga sig. Var han övertrött och skulle göra allt annat än att krypa ner i sin säng.

Vart är Douglas?

Jaha där!


Sen mys i soffan med den bäste, men det slutade med att jag somnade. Det är väl så när all spänning o nervösitet har lagt sig. När jag vakna till, så kände jag att det var bäst att sätta sig här framför datorn och så hitta jag mjuka chips i skåpet och det passar mig perfekt. Men det är lite svårt att äta, huvudet får jag ha på sidan när jag tuggar så inte smulorna hamnar på den andra sidan.

Nu ska jag surfa vidare, God natt på er

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0