En tand borta

Munnen är helt bortdomnad, jag har två tussar i munnen och en tand mindre. Men det gick bra ändå att ta bort en tand, trodde att det skulle vara värre. Johan sa juh innan jag åkte att när han tog bort en tand så hacka dem sönder tanden, det lät inte så mysigt. Precis innan jag skulle in så träffa jag en som sa samma sak, att dem hackar sönder tanden först. Så jag var skit nervös och berättade för dem vad de andra hade sagt vad dem skulle göra. Men han sa att han bara skulle bända den och svish var den borta. Hepp nu känner jag att jag måste ta en alvedon och lägga mig ute i solen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det knakar så gött när dom försöker dra loss tanden, känns som dom drar bort hela käken ;)

2010-05-26 @ 16:15:35
URL: http://mammanmias.wordpress.com

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0