Eva-Johan-tid

Det hände inte så mycket igår, jag o lilleman åkte till mamma. Douglas är juh lite små förtjust i sniglar, så han blev paff när han såg mamms vinbärsniglar(heter det så). Dem är stora iaf. Så han stod där bara och sa -STOOOO STOOOO
Han ska juh vara där i morgon under tiden jag jobbar, så då kan han utförska dem mer.


Klockan 6 igår, kom jag o Johan på att vi ville ha Eva-Johan-tid, så vi packade ihop douglas o lämna han hos farmor o farfar.
Så vi öppnade skumpan som vi fick när vi flyttade hit.


Gick till Martin o Irene och tjata lite, som slutade med att vi gick ut på Mangos.



Nu ska jag bara vara en stund, innan Douglas kommer hem. Ligga i soffan, hitta någon halv bra film och käka chips. Bara för att man aldrig kan göra det när barnen är hemma.
Hörs sen

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0