fotsvett

Sitter här med mitt morgon kaffe och laddar inför dagens skola och nattens jobb. Douglas vakna 5.40, men vi låg och drog oss till 6.20. Det är mys på hög nivå, bättre start kan man inte få.
Wallgrens rör kommer om en timme. Så det är väl bäst att man gör i ordning sig lite.
Kevin tyckte att Douglas var lite jobbig igår kväll, så först så sa han att Douglas gör mig grå hårig. Sen andra gången så sa han, bara för att det skulle låta värre att han gör mig svart hårig, hahaha.
Apropå Kevin så kan han vara rätt så pinsam, han var med Johan och hans kompisar igår och fikade och sen i ishallen. Men iaf, så säger han till Johans ena kompis, det är tur att du är så lång för då känner inte du din fotsvett. För min mamma har jätte äcklig fotsvett. Haha, pinsam han är.

Nu ska jag greja lite, ha en bra dag mina kära bloggläsare:)

Kommentarer
Postat av: Fia

Va det min pappa som va hemma hos dig o jobba då. Han jobbar ju på Wallgrens. :)

2010-05-24 @ 18:11:08
Postat av: Syster Yster

Hahahaha!! Barn är ju obetalbara. :-)

2010-05-24 @ 20:31:53

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0