glass i stora lass

Jag fick mig en sovmorgon i morse, när klockan ringde kl 7 i morse och jag insåg att det var bra att jag ställde telefonen igår kväll. Douglas sov ända till 7.15, som ni vet så händer det inte allt för ofta. Visst var det skönt att få sova längre än vad man brukar, men det blev kaos ändå. Stress stress, sen var det ett jäkla väder oxå.

Vi kollade på en film i utv.psykologin som handlade om ett behandlingshem i England som tar emot barn med anorexia och i dokumentären inrikdade dem mot pojkar. Ucsh, den minsta var bara 11 år. Dem ungarna hade mer koll på kalorier än vad jag har.

Nu sörplar barnen i sig var sin glass, det ser väldans gott ut, så jag funderar på om jag ska ta en jag med

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0