Hjärnan i högvarv

Helt tom i skallen, eller full med ny information. Hjärnan har gått i högvarv dem senaste 13 timmarna. Nya intryck, massa med information och sen försöka sålla bort sådan info som inte är så viktig. Det har varit en jätte rolig dag och mesta del ute i det fina vädret. Så jag känner mig helt slut i skallen men ändå så känns det som kroppen är pigg eller nåt.
Dagen började väl inte så bra... lille-man fick för sig att han skulle vakna klockan 4. Han fick tjattra en stund i sin säng i hopp om att han skulle somna om, till slut bar jag honom in till mig O Johan. Höll på att slumra till, men vaknade pigg klockan 5 av att Douglas tyckte det var jätte kul att picka på mig:) Men tack o lov att jag har haft fullt upp idag, så jag inte har kunnat känna att jag var trött.
Men i morgon ni.... ska jag sova ut, till minst klockan 8 (men jag kommer väl att vakna klockan 6 som vanligt)
Kevin är hos sin pappa tills imorgon, han kommer hem efter skolan, Douglas Sover hos mamma och Johan jobbar. Så förutsättningarna är juh stora att jag sover lääänge. NOT, morgon piggare människa får man leta efter;)

Näee om man ska ta sig en välförtjänt dusch och sen varva ner framför TV:n

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Tack vännen!

Det är riktigt fint nu! Men jag vill inte lägga ut bilder innan jag haft inflyttningsfest, vill inte att mina vänner ska se hur det ser ut innan de/ni kommit hit ;)

Fast ett litet smakprov kan ni kanske få :p



Saknar dig med gumman!!

Kramar

2010-06-01 @ 18:24:11
URL: http://mypedersen.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0