irriterad.....

Det har varit mycket lyssnande idag, min presentation gick bra. Men som sagt en riktigt seg dag, jag slumra nästan till, när en höll en redovisning. Inte för att det var ointressant, utan för att jag var trött och hade bara ätit en varma koppen. Jag kände bara att det var så skönt att vila ögonen, jag hörde allt som sas, men när Alexandra knuffade till min arm, förstod jag att jag var mer sovande än vaken.

När jag kom hem kände jag en irritiation, utan någon anledning. Kevin var rastlös o tjatig, jag trött o hungrig, ingen bra kombination. För att mätta min hunger fanns det en halv fiskbit o lite potatis, TJOHOOOO!

Hoppas att det släpper, Hatar att vara irriterad utan någon anledning. Nä jag får nog ta och äta något, så jag blir lite trevligare;)
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Mia

Sådär irriterad har jag varit i typ 2 veckor nu, skitjobbigt både för mig o andra :/ Jag tänder på alla cylindrar på en gång o blir skitarg, helt utan anledning. Tråkigt när det blir så.

2010-05-18 @ 19:15:58
URL: http://mammanmias.wordpress.com
Postat av: Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

Fin bild på dig.



Att vara irriterad är inte kul. Tänk på något roligt.

Brukar funka för mig :-D

2010-05-18 @ 19:21:07
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0