Livlig morgon

Vilken rolig fest igår, förfesten var helt perfekt. Men mangos var sisådär.
Jag, Alexandra, Terese, Frida O Eva hade köpt en present till My så att hon kommer att minnas oss när hon tittar på sakerna. Hon fick Sunes sommar och en trana staty. För jämt när det har varit en föreläsare på våran skola så får dem jämt en trana utav våran rektor.

Jag o Alex, innan vi gick till My.
Alex sov här i natt, lånade Kevins säng. Kan juh verkligen säga att det var full fart här i morse, barnen ville styla för henne. Så det var mer livat än vanligt;)

Nu väntar jag på steken som är i ugnen, sen ska jag ut i det härliga vädret. Behöver väl klippa gräsmattan.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0