Morsdag

Sötaste lille Kevin kom hit innan med en bukett rosor.


Utav Douglas fick jag två trisslotter och det var t.o.m vinst på dem, totalt hundra spänn.
Gulligaste ungarna i hela världen.

Åt mat hos svärföräldrarna och tog med oss lilleman hem, nu är allt som det ska. Visst är det skönt att bara vara själva ibland, men ännu bättre när barnen är hemma och det händer lite saker.

Ingen skola i morgon, det känns konstigt. Ska gå bredvid på kängurun, från 8-21. Blir en lång dag men väldigt kul. Doggeman ska vara hos mamma för Johan jobbar.
Så nu i sommar har jag tre jobb förhoppningsvis:) Schema lag som personlig assistent, inringare på vilgot o Kängurun. Dem 2 sist nämda vill jag juh satsa på när jag är färdigutbildad, så det gäller att ta vara på alla tider jag får där ifrån.

Undra när det fina vädret kommer? Sol o värme, så man kan få lite färg på sina bleka ben.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0