skorna

Det gick bra att jobba inatt, det var lugnt och skönt. Jobbade även imorse där jag ska vara assistent i morse. Klockan 12 i skolan så var det gemensam lunch med klassen och inte vilken lunch som helst. Utan beställning ifrån Barcelona. Var först lite skeptisk om jag skulle orka med skolan, men gratis pizza ifrån skolan tackar man inte nej till. Hihihi

Så nu har jag precis kommit hem med Douglas ifrån dagis och han har kommit i nån fas där han inte ska ta av sig ytterkläderna. Så han sitter här med skor o jacka i soffan och läser en bok.


Nu ska jag göra pannkakor, sen blir det lugn eftermiddag o kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi gulligt. Fin jacka han har, likadan som Wille ;)

2010-05-25 @ 19:05:19
URL: http://mammanmias.wordpress.com
Postat av: Pedersen

Och jag kommer sakna dig hjärtat!!! <3

Tycker du ska komma imorgon kväll, sista kvällen juuu!!

2010-05-25 @ 21:55:37
URL: http://mypedersen.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0