Sol sol sol

Godmorgon, trodde att jag skulle få sova lite längre idag, för Douglas gick o la sig senare igår än vanligt. Men klockan 6 hörde jag hans ljuvliga stämma. Visst skulle det vara skönt att sova, men det är bättre att gå upp tidigt. Så slipper man stress sen.

Den sista veckan har jag funderat på ett nytt inköp... Crosstrainer. Förut har jag varit emot den idén, för jag har resonerat att den bara blir använd 3 gånger, sen står den bara och samlar damm. Men nu så är jag taggad, vi får se hur det blir.


Snart ska jag väcka Kevin, så han kan göra sig iordning inför skolan.

Igår kväll skrev jag att det skulle vara regn i helgen, men nu när jag kollar på smhi så har dem ändrat sig. Hoppas att denna prognosen stämmer.



Kommentarer
Postat av: jOhanna

köpte du den? Vart va kosta den i så fall vill me ha!!

2010-05-21 @ 07:35:24
URL: http://fabulousfruit.bloggplatsen.se
Postat av: Pedersen

Hej vännen!

Ja du får jättegärna ta med den, så får vi se vilken jag väljer! :)



Jag vill också ha en crosstrainer!! :)

Jag frågar lika som Johanna, vart och vad kostar den?



Syns imorgon darling!

2010-05-21 @ 15:20:59
URL: http://mypedersen.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0