Solen lyser, himlen är blå

Vaknade 7.20, när Johan kom in med Douglas och la han bredvid mig. Sen stack Johan till ishallen, Johan ska choacha skara laget i helgens matcher.
Douglas sätte sig i soffan och tittar på Bolli och äter smörgås. Jag sitter här med mitt morgon kaffe. Ljuvlig start på denna dagen. Ser ut som det kommer bli bra väder och.

Kevin klagar mycket på att han har ont i magen och mår illa. Har hört från många håll att det är rätt så vanligt i denna ålder, att det händer så mycket just nu och att de inte kan sortera alla känslor. Så det känner jag mig lugn med nu. Men från o med i förrgår så börjar han klaga på att det kliar över allt när han ska lägga sig. Hmmmm, vad kan det vara då? Jag sa till han igår att det kunde bero på att han var torr i huden, men då sa han Nej jag har juh haft blöta strumpor på mig. Hihihi gull unge.

Nu har Kevin kommit upp och det är redan full fart på dem. Douglas ska dra i Kevins filt hela tiden fast han har en egen. Det är inte lätt att ha en lillebror:)
Så nu bara på en minut har jag hört ordet SLUTA 25 gånger tror jag.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0