Tandläkare

God morgon, jag gick o la mig tidigt igår. Redan 21.30, men Douglas vakna klockan 5, fick välling och ville inte somna om. Så jag sätte honom i soffan och sätte på bolli. Själv så la jag mig i sängen (vårat sovrum är bredvid soffan) och drog mig en stund.
Idag är det planerings dag i skolan, inför nästa år och sen ska vi planera "Trampen" som är i morgon. Sen bjuds det på tårta, så det kan man inte missa, även fast jag var lite tveksam igår om jag skulle gå. För jag börja känna mig förkyld igen och ont i ögat. Men det känns lite bättre idag.

Oooo Nooo, jag ska till tandläkaren sen och dra ut en tand. Nej nej nej, vill inte. För några veckor sen gick jag till tandläkaren för första gången på 5 år, så det hade blivit ett par hål sen dess:/ Ett litet hål på en visdomstand i överkäken, så den tanden ska väck nu. Näää usch börjar känna mig jätte sjuk nu, får nog stanna hemma;)

Have a nice Onsdag

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0