trots

Nu närmare sig helgen, med storm steg.
Ett litet schema på dem närmaste dagarna:
Fredag: Studiebesök på fontänen(hihi det stället kan jag nästan in o utan till) På kvällen 40 års kalas.
Lördag: Snyftis fest hos My, hon har avskeds fest, då är det bara en vecka kvar tills hon flyttar.
Söndag: Förhoppningsvis solsken och ingen baksmälla, så man kan greja i trädgården;)
Måndag:
Skola, sen jobba natt på behandlingshemmet.
-----------Kul att veta va???;)

Lite trökigt är det allt, nu när värmen äntligen har kommit, så visar det att det ska vara regn dem närmaste dagarna. Aldrig kan det vara perfekt.

Johan jobbar i dag tills i morgon, så jag har varit lite frustrerad på barnen må jag säga. Kevin gnäller så fort Douglas gör nåt och Douglas gnäller så fort han inte får göra nåt. Hur faaan ska man få ihop det??? Snälla Svar!
Inte för att vara sån, för jag älskar barnen över allt annat, men ibland så, bara en liten stund så tänker jag på att packa ner lite saker i en påse, tandborste, linsväska och flytta hemifrån;)

Snart ska jag krypa ner i sängen bredvid en prins.

Dem är juh trots allt söta/snälla när de sover

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0