Trött som skam

Vilken härlig o varm dag, äntligen så är kanske värmen på väg!?!
Men det var mindre sköj att inse efter lunch att man inte skulle få åka hem, utan sitta inne i 3 timmar och ta hand om antagningarna inför nästa års elever. Visst så var det lite kul och det blir nog en härlig grupp som kommer.
Men när jag äntligen kom hem vid 5 så var det raka vägen ut på altanen.
Kevins kompis Jonas kom, så Douglas var med mig ute o myste. Medans Johan var redig och städa ur garaget.






Jag hatar när jag är trött på kvällarna, det är nu jag vill ha energi. Greja o dona, men jag lägger mig nog i sängen snart och njuter framför sista DH avsnittet.


Grabbarna bus äter kvällsmat.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0