true friends

Vilken känslomässig dag, saken gjorde det väl inte att man var trött efter nattens jobb (LINA jag är inringare på ett behandlingshem för ungdomar). Det tog hårt att separeras ifrån tvåorna och jag som är så känslig av mig fällde 1000 tårar. Det tyngsta är nog att My flyttar ända upp till Gävle, hos henne fann jag verkligen en sammasinnad vän(eller vad det heter). Dem andra goa, bor juh lite närmare.




Men nu är det sommarlov eller ja... sommarjobb. Skulle varit gött att vara hemma hela långa sommaren och haft fint väder och bara va.

Nu ska jag o Dogge-man åka o fixa lite gött fredagsmys till han o mig.

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Men hjärtat! SJälvklart kommer vi att fortsätta vara vänner, ni hälsar på mig och jag er! Det är inte så farligt långt, 3,5timmar!



Ringer dig i veckan när jag fått ordning på mitt liv :p



Puss

2010-05-28 @ 19:44:05
URL: http://mypedersen.se

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0