ute dag te duga

Det har varit en riktig ute dag idag, först så gick vi 8 km, jag försökte hålla ett snabbt tempo men jag fick ont i smalbenen så jag o Alex sakta ner lite. Men Märtha fortsätte att hålla tempot och kom först in bland tjejerna och vann 2 biobiljetter. Sen var det grillning och sen hade vi 1:or 5 kamp.
Dem ringde ifrån hemmet innan och fråga om jag kunde jobba natten och självklart kan jag det, klirr in i kassan.
Nu på kvällen så gick jag o Douglas till Kevins skola och lyssna på barnen när de sjöng och de var så duktiga. Tur med vädret hade vi oxå, så vi satt ute. Härligt härligt



Douglas lyssnade på brorsan.


Kevin med sina fröknar.


Lite lek hann vi med och.

Svärmor var här med en fin lampa, som passar perfekt i hallen


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0