oinbjudna gäster

Sitter här, helt tom i huvudet av trötthet. Men det är bara att skaka av sig och dricka lite kaffe. För jag måste göra klart mitt arbete som ska vara inlämmnat i morgon i skolan. Jag har valt att skriva o droger,  för att det är så lätt att skriva om. Lätt att hitta fakta om. Några i klassen har valt lite mer intressantare saker att skriva om. T.ex barn misshandel, incest osv. Men jag kände att det skulle bli för jobbigt att skriva om, på alla sätt o vis.
Ska även göra klart power point presentationen, ska juh oxå redovisas muntligt. Egentligen borde man har vant sig nu efter 1 år i skolan, men det är ändå en liten klump i magen innan redovisningar.

Kevin sitter här bredvid mig och leker med Lego. Han är rätt gullig när han sitter där o leker för sig själv och pratar för sig själv.


Anticimex har varit här idag och besprutat något gift i köket, för vi har juh fått oinbjudna gäster... MYROR. Douglas tycker dem är jätte otäcka, han som är så tuff annars. När han såg någon på golvet så backa han o sa öööö och det värsta var i morse när en kröp på hans bara ben. Han grät som om han hade gjort illa sig, stackarn. Men nu är dem väck (för gott hoppas jag).

När vi hade bott här i en vecka så träffa jag även på denna mysiga gäst i sovrummet...


Nope, nu måste jag jobba jobba jobba med skiiiiiten

Kommentarer
Postat av: josefine

Å fy faan ewa! Nu kommer jag drömma mardrömmar om den där äckliga saken.... Fy vad äckligt! Jag pallar inte spindlar, å speciellt inte så STORA! Jag hade bytt hus ;) hi hi

2010-05-18 @ 07:30:28
URL: http://mylifemybuissnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha, sorry! Ska inte ha sådana otäcka bilder mer;)

Funderade faktiskt på att flytta när jag mötte spindeln, men jag övervägde det med att få regn dagen efter;)

2010-05-18 @ 10:05:32
URL: http://regeenas.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0