I´m back

JIPPI!!! nu funkar internet och som jag har längtat. Det blir ett litet kort inlägg nu, för jag ska snart bege mig till skolan.
Det har varit en känslomässig tid det senaste, stort lyckorus att flytta hit till huset och få greja och känslan att det är vårat. Sen det som har varit ledsamt är juh att Hanna o Martin har flyttat och snart ska My flytta:( Men tur är väl att det finns telefon, sms, blogg, bil och tågräls.









I lördags var vi på bröllop. Det var så vackert, Malin o Daniel hade vigseln ute i naturen, sol, vitsippor och fåglar som kvittrade. Har inga kort där ifrån, men det kommer senare kanske.


Hepp nu måste jag skynda mig, skriver mer i kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Äntligen! Som jag har väntat =)

Va fint ni verkar ha fått det!

KRAM

2010-05-17 @ 14:08:58
URL: http://mammanmias.wordpress.com
Postat av: Eva

det var roligt att läsa som vanligt mammas älskade lilla stelpa!!!!!!!!!!! fin bild av Kevin när han håller på med sia lego och sen ammas lilla älskling var han och dansade och sjöng?

2010-05-17 @ 21:51:08

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0